Ajutor


1. Cum pot vedea facturile de plata?

Facturile de plata pot fi vizualizate accesand, din meniul aflat in partea de sus a site-ului, optiunea Contul meu -> Facturi in asteptare. Pentru a vizualiza produsele incluse intr-o factura, dati clic pe numarul documentului, aflat pe prima coloana din tabel sau priviti produsele listate sub fiecare factura in parte.

2. Cum pot efectua o plata on-line?

Daca aveti o factura pe care doriti sa o achitati, accesati din meniu Contul meu -> Facturi in asteptare si apasati butonul Plateste din dreptul facturii respective, pe coloana Status Plata. Pentru a vedea produsele aferente fiecarei facturi, dati clic pe numarul documentului, aflat pe prima coloana din tabel sau priviti produsele listate sub fiecare factura in parte.

3. Cum pot lista o factura fiscala?

Pentru a lista o factura fiscala, alegeti din meniul Contul meu una din optiunile Facturi in asteptare sau Facturi platite. Pe coloana Tip document cautati factura fiscala dorita. Dati clic pe numarul documentului, aflat pe prima coloana a tabelului si apasati butonul Printati Factura.

4. Cum pot lista o factura proforma?

Pentru a lista o factura proforma, alegeti din meniul Contul meu optiunea Facturi proforme. Dati clic pe numarul documentului, aflat pe prima coloana a tabelului si apasati butonul Printati Factura.

5. Cum pot salva o factura?

Pentru a salva o factura, parcurgeti pasii de la intrebarea 3 sau 4, in functie de tipul de factura dorit si in loc sa apasati butonul Printati Factura alegeti din meniul browserului optiunea File -> Save As.

6. Cum pot obtine un cod de activare pentru CD-ul achizitionat?

Ati cumparat un CD ce necesita activarea printr-un cod? Accesati din meniul Contul meu optiunea Coduri de activare si urmati instructiunile de pe ecran.

7. Cum pot face o propunere editoriala?

Pe fiecare pagina, sub meniul aflat in partea de sus, exista optiunea Intra in legatura cu editura. Accesati aceasta optiune si alegeti din lista derulanta Fac o propunere editoriala. Completati campul Mesajul tau si apasati butonul Trimite. In cel mai scurt timp veti primi pe adresa dvs. de e-mail raspunsul nostru.

8. Cum pot modifica adresa asociata contului meu?

Pe fiecare pagina, sub meniul aflat in partea de sus, exista optiunea Intra in legatura cu editura. Accesati aceasta optiune si alegeti din lista derulanta Modifica adresa asociata contului meu. Completati campul Mesajul tau si apasati butonul Trimite. In cel mai scurt timp veti primi pe adresa dvs. de e-mail raspunsul nostru.

9. Cum pot solicita o fisa de cont?

Pe fiecare pagina, sub meniul aflat in partea de sus, exista optiunea Intra in legatura cu editura. Accesati aceasta optiune si alegeti din lista derulanta Solicit o fisa de cont. Completati campul Mesajul tau si apasati butonul Trimite. In cel mai scurt timp veti primi pe adresa dvs. de e-mail raspunsul nostru.

10. Cum pot pune orice alta intrebare?

Pe fiecare pagina, sub meniul aflat in partea de sus, exista optiunea Intra in legatura cu editura. Accesati aceasta optiune si alegeti din lista derulanta Altele. Completati campul Mesajul tau si apasati butonul Trimite. In cel mai scurt timp veti primi pe adresa dvs. de e-mail raspunsul nostru.

11. Cum pot vedea produsele pe care le comercializati?

Pe fiecare pagina, sub meniul aflat in partea de sus a paginii, exista linkul Vreau sa fac o comanda noua. Accesati aceasta optiune si selectati din partea stanga a ecranului categoria dorita. Pentru a comanda, apasati butonul Cumpara din dreptul produsului dorit.

IMPORTANT!
Formularul ce se va afisa este precompletat cu datele dvs. Asigurati-va ca informatiile sunt corecte si campurile obligatorii (marcate cu steluta) sunt completate.